14. август 2012.

Интервју са WAU Аргентина

Интервју са WAU Аргентина - Жене за Аријевско јединство (Women for Aryan unity)


Шаљемо наше џентлменске поздраве дамама из WAU Аргентина. Молимо вас да нам дате неке информације о организацији коју представљате, њен историју, и главне циљеве као и активности вашег удружења.

Хвала вам пуно на интересовању за нашу организацију! Жене за Аријевско јединство су активне већ 22 године, имамо фракције у разним земљама, као што су Аустралија, Аргентина, Португал, Финска, Сједињене Америчке Државе... Наш главни циљ је подизање свести међу белим женама и промоција традиције нашег народа. Свако поглавље има аутономију да изложи активности, које сматрају више одговарајућим; посебно у нашем случају, ми организујемо периодична виђања како би се бавили интересним темама, делимо флајере на улицама и радимо остале форме уличне уметности, подржавамо наше заробљене саборце, то су само неке од наших активности. Ми смо увек у потрази за новим облицима активизма, и стратегијама како би привукли људе покрету и ми смо увек отворени за сарадњу са другим озбиљним организацијама, било да су локалне, или стране.

Колико дуго сте биле укључене у покрет белих националиста, који (скоро сасвим) чине мушкарци? Вероватно мислим, као и већина читалаца да сте имали момке из разних скинхед кругова. Да ли је то тачно?

Мене је са белим покретом први пут упознала једна особа, 1999-те године, и није био мој дечко; позајмио ми је неке књиге и музику и заинтересовала сам се за то. Скоро одмах сам се учланила у националистички партију, око 2 године само била тамо, и онда сам почела да излазим са НС скинхедима, и коначно придружила сам се WAU у 2006.  години, након шестомесечног пробног периода, сви су изгледи указивали за то. Од тада радимо нон-стоп! Како год, могу да вам потврдим да све девојке које су тренутно у WAU, нису дошле због дечка, сви смо се ми придружили покрету због наших убеђења. Природно, лепо је имати момка, или мужа који дели наше ставове, али ми не морамо да излазимо са НС човеком или скинхедом, како би урадили наш део за нашу идеју.

Какав је ваш поглед на белу жену данас? Да ли је видите као домаћицу, која брине о дому, подиже децу и кува или еманципирате “радну девојку” која има једнака права и обавезе као мушкарац?

Ми подржавамо традиционалну улогу жене као срце породице, наравно ми схватамо да данашње жене такође раде, али ми чврсто верујемо да је женина улога испуњена тако што ће имати децу и подизати их у складу са нашим вредностима и традицијом. Заиста, истина је да еманципација жене представља претњу за нашу будућност, све док жена има више интересовања за градњу своје каријере, него за породицу. По нашем мишљењу, имати породицу би требало да буде приоритет сваке беле жене.


Одвојено од слогана, који нам је свима крај срца, шта “14 речи” значи за Вас у стварном животу?

За нас, 14 речи представља начин живота, то је свакодневни задатак који морамо да схватимо веома озбиљно, не само као хоби. 14 речи су много више од лепог слогана за тетоважу, оне су нешто што морамо да имамо на уму сваког дана! WAU има онлајн публикацију, “Homefront”, посвећену расно свесним домовима, и није штиво само за жене, већ и за мушкарце! Обавезно проверите на: www.wau14.com

Ваше мишљење о абортусу, које је веома осетљиво за сваку белу жену?

Абортус здравих беба је злочин који угрожава нашу будућност, ми се снажно противимо абортусу и жене које абортирају требало би да сносе одговорност због тога. Ако не желиш да имаш дете, пусти га нек се роди и дај га на усвајање, али немој да га убијеш! Увек постоје опције! Како год, ја се лично не противим абортусу у посебним случајевима, када беба нема шансе да преживи или неће имати добар квалитет живота, исто тако када је мајчино здравље ризично. У свим другим случајевима, абортус је убиство!


Реците нам нешто више о националистичкој сцени у Аргентини. Колико има активних национал-социјалистичких организација тамо? Ја сам чуо за “Legione Negra” и “Крв и Част”, али сигуран сам да ми можеш рећи више.

Аргентински националистички покрет је тренутно помало заглављен и парализован. Тешко је рећи колико има активних организација.  Крв и Част” и њихова млађа секција, “Legion Negra”, су се поделили пре пар година. Тренутно нам недостаје добра, стабилна организација како би окупила активисте нациоанал социјалисте/ беле националисте. Ми смо у потрази за вођом са добрим и реалним планом и такође људима заиста приврженим идеји, не само фанове, већ активисте!


Надовезаћемо се на претходно питање, реците нам о NS/WP музичкој сцени у вашој земљи, која је скоро непозната у Европи. Чуо сам за бендове као што су “Nuremberg”, “Ultrasur”, и “Muerte y Calaveras” и ако не грешим, сви они су под јаким утицајем шпанских RAC бендова?

Као резултат генералне неактивности, WP музичка свена је доста стагнирала. Колико знам, “Muerte & Calaveras” и “Nuremberg”, су једини активни бендови у овом тренутку, и не знам да ли су “Ultrasur” и “Nuremberg” наставили да свирају јер немамо контакте са њима. Знам да постоје неки пројекти за бендове, али ништа конкретно за сада. Мислим да ћемо морати да још мало сачекамо. Мислим да је због заједничког језика, шпански RAC тај који има велики утицај на аргентинске бендове, али локални бендови често спомињу старе британске и америчке бендове, као утицајне.

Један од ваших чланова свира бас гитару у бенду званом “Battaglione”. Да ли имате идеју да оснујете сопствени WAU бенд?

Да, свирала је у том бенду, али не више. Заиста, идеја о томе нам је пролазила кроз главу од када су WAU Аргентина девојке у музици, али тренутно нам није то приоритет. Тренутно преферирамо фокусирање на више социјалне активности, као што су сусрети, конференције, и тако то. Али ко зна? Можда ће се у будућности и догодити!

Која прича стоји иза имена “Malvinas Argentinas”?

Прича је веома једноставна, као аргентинске жене, и поред фактора да је за нас раса испред националности, ми подржавамо полагање права наше земље на Фолкландска острва (Malvinas Argentinas). Како год, ми верујемо да сав медија-шоу који је наша влада припремила последњих месеци о овој теми, је да скрене пажњу људи са много битнијих ствари као што су корупција, инфлација и криминал. Ми уопште не верујемо овој левичарској администрацији!

Да ли се суочавате са репресијом државе, или левичарским насиљем у Аргентини? Да ли имате затворенике рата у вашој држави?

Чињеница је, да црвени (комунисти) и антифа нису толико активни и агресивни у Аргентини као у Европи. Ок, наравно, постоје сукоби између националиста и црвених с времена на време, али како се догађа и у другим деловима света, већином се ради о “сајбер” сукобима. Мислим да је то због тога, јер WP/NS покрет није овде толико јак, као што је у европским земљама. Не, немамо у Аргентини затворенике рата, али то не значи да неће доћи после нас! Последње године, једна националистичка група је била приведена и њени чланови гоњени. Заиста, националисти у Аргентини су гоњени.

Блиц питања. Шта мислите о:


Проституција: Најбољи начин ширења полних болести. Мислим да је то ствар понуде-тражње...дакле бели човече и жено, пронађите себи партнера и држите се ње/њега!
Дрога: Дрога није за нас! Нама требају јаки, здрави индивидуалци а не слабоумни, зависници без самопоштовања.
Феминизам и лезбејке: Презиремо феминисткиње! Ми верујемо да жена треба да ради раме уз раме са човеком, да се допуњује, а не да се ангажује у неком безциљном рату “полова”. И лезбијанство је девијација природних закона, и као такво, ми га не прихватамо.
Расно мешање: Расно мешање је геноцид за наш народ! Свака раса треба да се бори за своје очување, наслеђе и будућност и то је оно за шта се залажемо.
Сага и остале женске певачице: Добро је видети жену у WN музичком покрету. Ту има још девојака са добрим гласом! Ја волим Vinterdis и Annett J.
Фудбал и најбоље од Аргентине Лионел Меси: Волим фудбал! Ми смо имали јак национални тим, али не више! Меси је добар играч, и делује да је добра особа, само ми је жао што није показао свој потенцијал када игра за аргентински национални тим!


И за крај, али не најмање битно, типично женско питање. Можеш ли нам дати рецепт за твоје омиљено домаће јело. Ако је компликовано, кажи нам нешто о локалној кухињи. Да ли је много љута?

Бићете шокирани када вам кажем да ја очајно кувам! Али заиста се трудим да научим! Не, није толико љуто као што људи мисле. Ако икада дођете у Аргентину, дефинитивно бисте требали да пробате роштиљ на аргентински начин “Asado”, и обећавам да се нећете разочарати. Кажу да је аргентинска кулинарска традиција веома интересантна.

Драге даме, много вам хвала на одговорима! Ваше последње речи, нека порука нашим читаоцима?

Пуно вам хвала за интерву! Волела бих да охрабрим све поносне беле жене да се укључе! Подржите WN/NS организације, идите на митинге, концерте, конференције, будућност је на вама! 14 речи!

Интевју преузет са блога ''Револт НС''. Превод: Борба14.