27. септембар 2012.

''НАЦИОНАЛИЗАМ, СОЦИЈАЛИЗАМ, БОРБА''

Национални револуционари који учествују у раду пројекта ''БОРБА 14'' израдили су и широм Србије и Републике Српске полепили налепнице са слоганом ''НАЦИОНАЛИЗАМ, СОЦИЈАЛИЗАМ, БОРБА''.



Порука коју овим путем желимо да пошаљемо јесте, да српски националисти треба да се боре, за расу и нацију, за националну слободу и за социјалну правду у овом неправедном друштву и анти-националној држави. Немојте мислити само на себе, већ мислите на све, на људе и државу. Општи интерес је важнији од интереса појединца. То је оно што ми називамо српски национал социјализам. Онај ко не живи по овим принципима не може се назвати српским национал социјалистом. Парола ''НАЦИОНАЛИЗАМ, СОЦИЈАЛИЗАМ, БОРБА'' има за циљ буђење националне свести српске омладине, и позив српској омладини на БОРБУ, борбу за Србију и српски народ.

Увек дајте све од себе, иначе, ако не успемо, на нас ће пасти одговорност што смо били мали у великим тренуцима, што смо били слепи код очију, те нисмо видели јасно и бистро догађаје, ми ћемо бити делимично део срамоте, јер ми смо одговорни за наш народ, ми морамо да обезбедимо будућност за нашу децу. МИ МОРАМО, не следећа генерација, не неко други, не сутра, не следеће седмице, него ДАНАС. Српском народу смо дужни да служимо. Борите се за опстанак наше расе и нације кроз политичку борбу. Промена почиње са тобом. Буди пример другима.

Живите за Србију, умрите за Србију, борите се за Србију! ЖИБЕЛА ПОБЕДА!