02. септембар 2012.

ПОЗДРАВЉАМО ТЕ НЕДИЋУ МИЛАНЕ!

2.9.1978. – 4.2.1946.

''Лако је отаџбини дати живот, јер то боли секунд, два. Али није лако дати образ, јер то боли и у гробу. Ви ћете ме стрељати кад се трагедија сврши. Али ја ћу летети ка рају, не ка паклу, видети бар милион Срба, који ми дубоко захваљују, јер их је у животу оставила моја издаја.“ - ђенерал Милан Недић

''За моја дела историја ће да суди најбоље'' - ђенерал Милан Недић


Да ли си чуо за причу о жртвовању,
да ли знаш за причу о убијању и клању.
За легенду о човеку који нас је спасио,
да што мање Срба буде поубијано.
За српство је дао све и живот и част,
а није добио ништа осим издајштва,
изговор за црвену власт.
Живела победа!

Мрзео је шиптаре, усташе и цигане,
мрзео је сваког ко мрзи нас.
Југокомунисте, масоне и јевреје,
ко их јебе ни они нису волели нас.

Волео је Србију, Европу и Русију,
уједињеном српству је био спас.
Против зла комунизма, са снагама национал-социјализма,
у новој Европи је било места и за нас.


Поздрављамо те Недићу Милане!
Поздрављамо те Недићу Милане!
Поздрављамо те Недићу Милане!
Поздрављамо те Недићу Милане!

Колико нас је волео, за отаџбину све учинио,
за српство је положио и живот и част,
Он је био човек у црнини,
који није желео власт.

И ја сад осећам да је Недић Милан,
још једна узалудна жртва, нека се то зна.
И ја осећам, ја то добро занм,
да моја отаџбина пропада и умире,
са њом умирем и ја.

Поздрављамо те Недићу Милане!
Поздрављамо те Недићу Милане!
Поздрављамо те Недићу Милане!
Поздрављамо те Недићу Милане!

Поздрављамо те Недићу Милане!
Поздрављамо те Недићу Милане!
Поздрављамо те Недићу Милане!
Поздрављамо те Недићу Милане!