01. октобар 2012.

Говор Александра Кравченка на протесту ''Слобода за Звонка''



"Помаже Бог браћо Срби и сестре Српкиње. Моје име је Александар Кравченко. Ја овде нисам први пут. Дошао сам у Србију да браним српство и православље 1992. Године, када сам имао 20 година. Ја сам својим трудом створио једну српску државу која се зове Република Српска и тим се поносим. А ми Руси Козаци, православан народ не можемо да будемо мирни док се овде на Косову и Метохији на светој православној земљи дешавају велике неправде. Док ова земља не буде слободна, докле будемо могли, докле будемо имали снаге, а Руси имају пуно снаге, ми ћемо стајати уз вас и сматрамо, и за нас је велика част да имамо улогу у овој праведној светој борби за слободу ове православне земље. Пратимо ситуацију која је сада на Косову и Метохији и поручујемо нашем пријатељу Звонку да се држи јер је сав православан народ и Русија уз њега и уз вас. Овом приликом ја бих хтео да вам честитам стогодишњицу првог ослобођења Косова које се десило 1912. године. Ми верујемо и надамо се да ће доћи до другог, коначног ослобођења ове свете православне земље."